Vuxenlivet

Godmorgon. Sitter på tåget påväg till Solna. Ska skriva på mina anställningspapper och så. Det är helt okej att åka tåg vid den här tiden, men på morgonen blir jag galen. Får damp på alla haha. As jobbigt :(

Känns knäppt att jag ska skriva på detta nu, men är taggad ändå. På måndag börjar vuxenlivet, inget mer flams på jobbet! Nu måste jag visa vad jag går för och det ska bli kul att få nya utmaningar och lära sig helt nya saker! Jag hoppas jag kommer trivas bra, men det tror jag verkligen! :-) Det är typ bara 7 anställda på detta kontor och dom jag träffat verkar jättetrevliga!




Kommentarer
Isabelle

Måste bara säga det att du är verkligen en grym förebild! Du verkar vara en grymt jordnära och klok tjej och jag önskar verkligen jag hade din självkänsla oh självständighet. ;)

Svar: Ååå vad glad jag blir! :D Tack så jättemycket!! <3 Det kan du ha, det är något jag jobbat upp! För några månader sen trodde jag aldrig jag skulle klara mig själv! :) Kram!!
idabergmans.blogg.se

2013-03-13 @ 22:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback