Två saker som gjort mig riktigt glad ikväll

Åå! Ibland blir man ju bara så glad. När jag var på jobbet lite halvtrött på allt så såg jag denna kommentaren:
 
Frida Om: ...
Ida, om det är någon som aldrig kommer fastna i lilla landet lagom så är det DU. 
Du verkar ha hjärnan och hjärtat på rätt plats för att kunna lyckas utomlands, vare sig det är USA eller Indien vi pratar om, no doubt about that girl!
 
Fyfan vilket leende jag fick få läpparna då jag läste det!! Tack tack tack så jättemycket :') Undrar hur mycket jag behövde det där, blev så himla glad. Jag tror på mig själv då det kommer till detta men kan säga att det aldrig är någon som sagt något sådant till mig då jag berättat mina planer. Många som inte tar det på allvar antar jag. Så detta gav mig verkligen en extra-boost till max! Blir så otroligt glad då man får höra att folk tror på en. Kan läsa kommentaren tusen gånger om så mycket glädje gav den mig, tack fina du! <3 <3 <3
 
Den andra grejen var att mitt ex mamma ringde mig ganska nyligen, blev jätteglad!! Hade ju inte kvar hennes nummer eftersom jag har ny mobil. Har inte pratat med henne på säkert nästan 2 månader nu eftersom jag vart borta och så. Men hon ringde mig och sa att hon saknade mig och vi bestämde att ses nu snart för att prata och jag ska få berätta om allt som hände i Miami osv. Saknar henne också! Vi kom varandra jättenära och vi tränade ju mycket ihop så det ska vi se till att göra igen. Vi vart jättetighta verkligen och umgicks ofta ensamma och så men blir ju inte samma sak då man gör slut med den man är tillsammans med, men nu ska jag äntligen få träffa henne! :) Tycker det är jätteviktigt att ha en bra relation till den man är tillsammans med föräldrar. Det har jag haft under båda mina förhållanden, speciellt med mammorna, haha älskar mammor <3 <3 Kanske är en svärmorsdröm? Hahahah!
 
Även killen jag var tillsammans med för över 3 år sens mamma ville träffa mig, ska se till att göra det också men har inte blivit av än, men ska åka förbi och hälsa på snart, skulle vara så himla kul att träffa henne igen också, hon var också verkligen underbar! :)
 
Jag vet inte tycker ni att det är konstigt? Hur har ni haft det i era relationer? Kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste vara om man inte kommer överens med dens föräldrar! Fyyy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback