Tränat!

Gick jävligt bra att träna idag, berodde nog på att jag var på så bra humör och sen för att jag fick min craze haha. Powerwalkade i 45 min sen kom Marre och gjorde mig sällskap och då körde vi mage och triceps, riktigt roligt och bra pass idag! Kom hem ganska precis och skulle egentligen iväg och åka skridskor med Jonatan (aaaskuuuul) men hade inga skridskor hemma såklart så då går det ju inte :( tråkigt!! Men ikväll blir det sola iallafall och träffa natta och marre mina favvo-girls!

Detta var i mina paket! Nytt protein äntligen, köpte med jordgubb vit choklad denna gång också, den var god! Fick även med fitnessnudlar på köpet, det var ju snällt av fitnessguru! Så fick jag även en shaker då jag beställde craze från mm sports, men glömde den i bilen, var inte jättevacker dock men alltid kul då man får något extra!!




Kommentarer
Anna

Du e ju så otroligt duktig och en riktig
tränings inspiration!
När d kommer till din framtid så tkr jag
inte du ska oroa dig.
Du verkar veta va du vill och bara det
är en bra start!
Gör Allt du vill göra nu och lev livet!
Res,festa,flörta allt d där man kan göra
när man är ung.
Det är mitt råd till dig.
Vad är det du ska börja jobba med?

Kram på dig :)

Svar: Åå vad glad jag blir! Tack :) Jag håller med dig och det är precis det jag ska göra, bara leva livet så gott som man bara kan! Då kan det nog inte bli så illa ändå haha :D
Ska börja på ett företag i solna, det är en blandtjänst men mestadels som administratör/kundservice internationellt. Har skrivit mer detaljerat om tjänsten i ett inlägg förra veckan tror jag! Bara att kolla det så ser du mer detaljer! :D kram!!
idabergmans.blogg.se

2013-03-13 @ 21:40:26
Daniella 🌙

Vilket protein är favoriten? (:

2013-09-08 @ 08:15:49
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback