Tacksam!

Vi hade ändrat tid till att jag skulle träffa min nya chef idag, (egentligen var det imorgon) men eftersom vi pratat genom min kontakt bara så hade hon glömt att anteckna det så jag fick sitta med på deras möte om en ny hemsida i en timme först haha! Men det var bara intressant. Sen efter så pratade vi och gick igenom allt och så. Ska bli grymt kul att börja jobba där! :-) Har sånna otroliga möjligheter där också känner jag. Chefen är grym. Hon vill verkligen att jag ska växa där i företaget. Så är så tacksam för detta jobb! Sen är det så himla skönt att ha en tjej-chef!! Vet inte varför haha, har alltid haft kill chefer, och jag har typ lite chef-fobi. Hahhaha skit larvigt men dom är läskiga :( har dock alltid kommit bra överens med mina chefer och jag tror inte dom märkt av min lilla fobi haha men känns så himla bra med denna chef, speciellt då hon vet att jag inte kan något och jag inte behöver känna att jag behöver prestera och visa vad jag kan på något sett. För jag kan ingenting!! Haha superskönt :) och att jag fått denna tjänst då dom egentligen vill ha högskoleutbildning på detta känns så sjuuukt! #glad :) :)

Hämtade även ut lite paket och plocka på mig en sallad på Ica nu när jag kom hem. Taggat till i bilen typ haha. Dags att gymma!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback