Riktig inspiration

Den här tjejen är sjuk. Hennes kropp är perfekt. Jävligt vältränad, deffad och lagom tycker jag! Typ ingen fett alls, massa muskler... Kolla rumpan. Helt sjukt. Nej, denna brud inspirerar enormt med sina bilder. Hon hade även lagt upp bild med "här är jag då jag tränade bra men åt massa skit, och här är jag när jag tränade exakt likadant men åt nyttigt" det fick verkligen mig att tänka till. Stor skillnad.

Vet ju redan att det är så, hatar när folk säger "men du tränar ju så mycket, du kan ju äta vad du vill" jaaaa det kan väl vem som helst men man uppnår ju fan inte på långa vägar samma resultat! Lär er skillnaden..... -.- Hahaha! :) 

Samma sak när folk säger att jag alltid vart smal, inte kan gå upp i vikt osv. Har aldrig vart tjock. Men jag kämpar som fan med min kropp och jag gick upp 6 kg på tre veckor då jag inte tränade, säger inte det något?? Flera stycken som märkte också att jag såg större ut haha!! Så nej jag är inte välsignad jag kämpar och jag har gjort det i snart ett år. Jag har inte nått mitt mål ens än, men jag har kommit långt.

 

Sånt händer ofta för mig, vad det än gäller. Mycket folk tror på något sätt att jag får allt serverat...? Jag har kämpat för typ allt jag har, mina föräldrar betalar inget för mig (okej mat hemma osv). Jag ber dom aldrig om pengar osv. Samma sak då jag åkte till Miami och alla ba: Lyllos dig som har råd osv osv.. Du har det bra du blablbal. Fett irriterande, som om någon skulle gett mig resan eller något?????? jag har jobbat YTTERST lite på tre månader OM JAG HAR RÅD, har fan ni som jobbar heltid det också haha. VILJAN handlar det om VILJAN.. 




Kommentarer
Linnéa

Vem är det? Har hon en blogg eller något liknande?
Riktigt snygg!

Svar: Ingen aning!! Men hennes instagram heter: chickentuna :D visst är hon!! galet
idabergmans.blogg.se

2013-03-06 @ 15:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback