Planer

 














Idag ska jag kolla om det går att fixa en grej hos arbetsförmedlingen (kul),mamma ska snart hämta mig så ska vi  försöka fixa en ny mobil så jag är kontaktbar och så tar vi en lunch på det. Mysigt!
 
Sen ska jag givetvis hinna med att träna också, även en solning! Nu måste jag ju ha kvar min bränna :/ Den försvinner ju så fort! Lutar även åt utgång ikväll. Åh nej. Haha! Var inte planen alltså, men alla mina vänner ska ut och tror dom lyckades övertala mig igår :( Men det var länge sen det var vi alla! Så blir väl ut idag, får se det som en "Hej jag är tillbaka reunion utgång" Haha, sen är det allvar faktiskt. Har inte värsta suget, men är ändå taggad, vet ju att det kommer bli en superkul kväll ;-)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback