Pannkakor och konstig granne

När jag kom hem efter att ha umgåtts med natta och marre så gjorde jag protein pannkakor. Var så hungrig. Åh gud så gott det är! Jag har i lättkvarg + ägg + havregryn.. Sen idag tog jag det lilla proteinpulvret jag hade kvar också :) Vart jättegott. Häller bara i lite på fri hand haha. Förra gången hade jag lite mjölk också. Mina första vart jättefina, sen vart det bara kaos på pannkakorna.. Haha. Nu är jag hungrig igen :( ÅHH!!!
 
Pontus ringde mig mitt i pannkaksfixandet och var påväg hem för att fixa lite papper typ en snabbis så han svängde förbi här lite fort och vi tog en cigg och snacka skit. Sen då han precis skulle dra kom en av mina skumma grannar ut och stod och stirra på oss och började helt plötsligt skrika och skälla på oss att han hatade oss, att vi var idioter och jävla fittor. WTF?! Haha höll på och dö, frågade honom vad vi gjort men då bad han mig gå in och klä på mig och avsluta mina jävla affärer, att jag lukta illa och jag var en jävla fitta! :) Hahaha, tyckte det var askul. Undrade vad han ville men det är meningslöst att prata med sånna människor så.. hhaaha. Pontus var också bara någon jävla militärjävel som han ville utrota. Vilka människor det finns?! Fan har vi gjort honom liksom haha!!
 
Sen åkte Pontus iväg och då sprang han efter bilen tydligen och då stannade Pontus och gick ut ur bilen men då sprang han tillbaka.. HAHA asså jag orkar inte. Han är alltid arg på mig, enda sen jag var liten!! Idiot alltså. Men man kan inte göra annat än att skratta, tragiska människa...
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback