Nykter och galen!

Då jag var på jobbet så kom Natta och Denise förbi och ba: Vi ska till magget ikväll! Följ med! Jag ba: åh nej.. Inte igen. Kan fan inte låta mig själv dras med denna gång igen! Dom tjata som fan... Men jag sa nej *strong independent woman* HAHA, jag måste faktiskt tacka nej denna gånga av flera anledningar. Men sen sa jag att jag kunde skjutsa dom och kanske hämta dom sen då dom ville hem (snäll vän) men sen kom jag på att jag ville följa med eftersom dom flesta av mina vänner skulle dit, och jag ville inte vara hemma själv bara, så då jag slutade 22:15 så hämtade jag upp dom och så drog jag dit NYKTER! Hade ändå fixat mig bra till jobbet igår så why not haha. Superskönt att ta bilen hahha!

Alla säger alltid: Magget är fan inte kul nykter.. Men vet ni? Jag hade SUPERKUL! Var jävligt stelt i början, men sen efter ett tag så dansa jag som vanligt! Kanske inte lika galet men fortfarande att jag ens gjorde det där nykter = sjukt. Ni som inte bor i väsby förstår inte haha. Stod till och med på scenen och dansa, vem fan bryr sig!!! Hahaha, älskar den delen av mig själv verkligen. I don't give a fuck :')

När jag var där igår var det mycket: Idaaaa jääävlar du var helt galen förra helgen. Fast på ett bra sätt såklart! Fick ju höra liksom att jag förra helgen stod på scenen helt själv och körde på som fan. SKÖN BRUD!! Hahaha, först så tänkte jag: Åå nej... hahaha. Men sen tänkte jag bara, fan vad coolt egentligen. Inte coolt-coolt, men jag tycker det är coolt med folk som bjuder på sig själv och bara lever!! :) Fler borde göra det!

Så jaaa, kan ju säga att jag var med taggad än många där även fast jag var nykter, sen älskar jag att dansa också haha, och hade druckit jättemycket redbull under kvällen. 3 stycken på jobbet och 2 stycken där.. När jag kom hem och skulle sova dunkade mitt hjärta fort som fan och jag satt och stirra i väggen och typ skratta åt mig själv för jag var så JÄVLA PIGG... somnade strax innan fem, men med riktigt gott samvete!! 

Tack för en grym kväll! <3 <3 



 
 
Drog förresten också och käkade på foccacia stället innan vi drog hem, godaste mackorna!! Han som jobbar där är så gullig. Han frågade mig om och om igen: ÅT DU VERKLIGEN TVÅ FOCCACIA FÖRRA FREDAGEN? OCH EN KOCKOSBOLL?! Jag kan fortfarande inte tro det... Det är inte möjligt. Hahahaha.. I know I'm fat :-D Åt dock bara en igår det fick räcka ;) men kände fan efter den att jag skulle kunna äta en till!!! vad äääre hahahah... var knappt hungrig från början ens, vad är mitt problem? :D  



Kommentarer
Anonym

Åh vad kommer linnet ifrån? Skitsnygg!

Svar: Taack! Köpte det i Miami tyvärr :( På butiken Arden B! Tror dom har hemsida också :) puss!
idabergmans.blogg.se

2013-03-09 @ 16:07:02
Anonym

oof vad sexig. säljer du tröjan? ahaha
pleaaseee. eller har du fler liknande? kram

Svar: Hahah!! Tack! Tyvärr inte den är helt ny från Miami!! har typ en till liknande, men den finns att köpa på arden b's hemsida!! :D kram
idabergmans.blogg.se

2013-03-11 @ 12:14:28
URL: http://psychedelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback