Ny typ av träning!

Jag har ju hållt gång min träning i snart ett år nu.. Motivationen kan inte alltid vara på topp. Man vill ju ha något att sträva efter, och nu känner jag att jag inte har det riktigt längre. Ska sätta upp nya konkreta mål, ska se detta som en nystart eftersom jag gått upp i vikt. Ska typ ta nya bilder och sen verkligen bokföra allt och räkna varje vecka/månad och verkligen förbättra min kost. Vill inte ens veta hur bra kropp jag skulle ha om jag skött kosten........... Nu ska jag verkligen försöka!! 
 
Men sen har jag även bestämt mig för att prova på POLEDANCE! Har alltid vetlat prova på det och igår slog det mig, varför inte? Skit bra träning och även något som är as kul, tror även det kan vara väldigt motiverande. Just nu är jag ju pank men då jag har pengar så tänkte jag ta en kurs på 8 veckor faktiskt och se hur det är, skulle vara så roligt att bli grym på det! Någon som är på? :) En dag i veckan i 8 veckor eller 2 dagar i veckan i 4 veckor. Tror det kostade 2100 kr sen blev det billigare vart efter när man kunde ta mer avancerade kurser.
 
Jävligt taggad för detta!!! :D Tror det kommer passa mig asbra, jag som älskar att dansa och ha mig! 
 
 X_cc87516d_large
 
Hett!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback