Mitt nya jobb!

Flera som frågat om mitt nya jobb, så tänkte berätta lite om det!
 
Jobbet jag fått är en heltidstjänst på ett företag i Solna. Kommer väl i stora drag vara deras aministratör, men även vara den som har kontakten med företagets internationella kunder osv via telefon och mail, så alltså kundservice med massor av engelska.
 
Men jag kommer typ lägga ordrar, ta emot leveranser,  hålla på med tull export/import, lite ekonomi grejer osv osv. Ärligt talat så vet jag inte själv till 100% allt jag kommer få göra, det är så mycket nytt! Men jag kommer bli upplärd från grunden eftersom jag inte kan någonting för att sedan kunna klara mig själv!
 
Den 18e så ska jag börja mitt nya jobb, ska bli så himla roligt att börja med något nytt och lära sig nya saker. Känns som att jag börjar på ett seriöst jobb nu, då jag vet att detta är ett grymt företag med mycket möjligheter och jag har goda chanser att utvecklas men även att erfarenheterna detta jobb kommer ge mig är riktigt bra och kan göra så att jag kan jobba upp mig vidare inom branschen sen istället för att ens behöva utbilda mig! :D Detta jobb är väl typ egetnlgien ett jobb som man kräver utbildning på.. Men har fått en varm rekommendation som betyder typ allt. Annars skulle jag aldrig fått dessa jobb då dom liksom väljer att lägga pengar på att lära upp mig och allt. Men är superglad!
 
 
No more coop! Hahah jättegammal bild! Fan va fet jag såg ut haha. Ska bli skönt att komma in i ett riktigt seriöst jobb med måndag-fredag och få NJUTA av varje helg inte jobba!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback