Mellolördag

Drog till gymmet, gick på bandet i 40 min sen så körde jag biceps + mage. Drog sedan och handlade med mamma och efter ett tag så kom natta hit, vi skulle ju rensa mina kläder. Jag hade ont i magen så hon gjorde det mesta (du är bäst) och det var jätte skönt att få lite bättre ordning! Nu ligger allt på andra ställen så det är lite förvirrande men det är mycket bättre ändå. Allt är inte klart dock har en hel del kvar att lägga in i lådor och så men det tar jag imorgon blev så himla trött!

Mamma gjorde ordning tacos, var så sjukt gott sen så åt vi alla ben and jerrys med hallon och vindruvor. Okej det är väl inte så nyttigt men är ändå helg fan haha då får man lite. Plus att jag är tillräckligt nöjd med att jag inte är ute och dricker för då blir det alltid massa alkohol + fyllekäk + bakismat, godis osv hela dagen efter + ingen träning heller. En sak i taget! Imorgon blir det inget dock. Skönt att bara ta det lugnt ikväll. Lite uttråkad nu när Natta dragit hem bara. Puss




Kommentarer
Anonym

Ser himla gott ut!!:) haha exakt så tänker jag också... Att aaa om jag går ut så är det hundra mer kalorier och som du säger, fyllekäk och död i sängen dagen efter med mer onyttigheter. En dag i taget :] sen ska man få unna sig! Annars blir man helt knäpp i huvudet!

Svar: Haha skönt att man inte är ensam!! :) Jaa man måste ju unna sig lite kan ju inte vara sträng hela tiden man måste belöna sig på något sätt och jaa annars blir man typ knäpp! Inte bra ;) hahah!!
idabergmans.blogg.se

2013-03-10 @ 10:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback