Kondition och viktnedgång

Hallå där! Har massor att göra idag men en sak i taget. Sitter och dricker craze nu och tänkte
börja med att gymma om ett tag. Känns alltid bra att börja med det, för det är typ prio ett haha. Börjar komma tillbaka lite i form nu redan känns det som, det värsta fettet är borta haha, mycket vätska antar jag. Vill visa er bilder!!!! Men har ingen kamerajävel. Varken datan, kameran eller mobil funkar!! Ska fixa så fort som!
 
Hur som helst, jävligt taggad nu alltså! Vill ju dock köra mer kondition eftersom att jag vill bli av med de där extra kilona men jag orkar verkligen inte kondition utan musik, fyfan vad det är tråkigt då! Så jag kör bara styrketräning nu, kanske 10 min kondition. Men det funkar också, man går ner på det med :) Sen satsar jag på bättre kost.
 
 
En sak som kan vara värt att tänka på, till er som vill gå ner i vikt iallafall, dom som kör kondition typ 2 timmar och en kvart styrketräning, när ni kör så mycket kondition gör ni av med maaaassor av energi = du behöver mer energi = du blir hungrigare, lätt att äta för mycket osv. Styrketräning blir du också hungrig av men inte på samma sätt, tycker iallafall jag! 
 
När du styrketränar och äter = det sätter sig på rätt ställen.
 
Och man kan faktiskt gå ner i vikt av att baaaara styrketräna. Kör lättare vikter och mer repititioner! Det bränner massor. Jag körde ju jättemycket kondition förut, iafl minst typ 45 min varje gång, och från att göra det till att köra styrketräning med bara lite uppvärmning på bandet så gick jag inte upp någonting, gick faktiskt ned i vikt! Låter kanske konstigt, men därför orkar jag inte slösa massa tid på kondition längre, men utesluter det absolut inte!!!! för det är ändå minst lika viktigt! PUSS
 
 



Kommentarer
Anonym

Läste att den där craze kan ge deprission och svårt att äta? Har du märkt nånting av det med ätandet?

2013-03-04 @ 13:18:49
Anonym

Vart är dom gråa tightsen ifrån??!

Svar: H&M! :) på rea haha finns nog inte kvar :/
idabergmans.blogg.se

2013-03-05 @ 00:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback