Killar

 
Alltså jag är så jävla trött på killar, i allmänhet dåra (syftar inte på någon speciell här)
VET KNAPPT VARFÖR!!!! Tycker allt känns så jävla fake, hela tiden, överallt. Kan absoluuuut inte ta någon på allvar längre ens. Blir ofta typ irriterad om någon skriver till mig (om det nu inte är en vän jag brukar snacka med). Känns som alla bara vill ha ut något av en.. Haha jag vet inte jag har bara börjat lacka typ, har fått en sån otrolig spärr då det kommer till killar nu. Vägrar skaffa en till kille som man får ta massa skit från, då mår jag bättre ensam. Det är väl det. Så jävla trött på det där nu, blir arg då jag tänker på många gånger i mina tidigare förhållanden, blir arg på MIG SJÄLV, och på alla idioter som inte inser vad man har förrän det är borta. Man kan inte stryka allt med en penna och låtsas som inget har hänt. Men fine, alla gör misstag NÅGON gång. Känner mig samtidigt dum. Finns mångra bra killar också.
 
Har gjort mig till kräsen som fan, tycker knappt någon är attraktiv längre. YTTERST sällan. Sjukt..?!
Det värsta är att innerst inne vet jag självklart att jag skulle vilja ha någon, att va kär och ha någon som känner detsamma är ju typ det bästa som finns, men vill fortfarande inte vara begränsad på något sätt, jag har inte bråttom. Men vill ha båda haha, Sån rastlös person jag är så passar jag egentligen att ha pojkvän som kan ta ner mig på jorden lite. Annars har jag så svårt att bara sitta hemma, okej om man träffar ens kompisar hittar på saker och så (då man inte super alltså) men det händer inte så ofta för mig och mina kompisar då våra tider med jobb osv ofta krockar och så.
 
Jaja, jag vet inte vad jag vill få ut av detta. Känner mig bara så jävla arg, trött, irriterad, ensam och uttråkad för tillfället!!!! 
 



Kommentarer
Micke

Haters gonna hate eller hur va det? ;) :)

Svar: mohahaah älskar killar ändå också!
idabergmans.blogg.se

2013-03-06 @ 00:43:17
Anonym

Jag blev exakt likadan efter jag och mitt ex gjorde slut. Jag mår bäst själv, står på mina egna ben och låter INGEN att bestäma över mig. Mitt x var ett kontrollfreak och älskade att trycka ner än men nu 1 år sedan så hör han fortf av sig.,lycka till

Svar: Aa det brukar väl bli så, man lär sig av sina misstag.. Bara man inte bli föööör rädd att släppa in någon annan! Men det är samma för mig, båda mina ex hör av sig, HAHA men det är toooo late bitches! Känns ganska bra då ändå ;) haha tack detsamma!! <3
idabergmans.blogg.se

2013-03-06 @ 11:08:48
Ida

Gud kände igen mig direkt när jag läste ditt inlägg. Alltså man blir så trött på dagens killar, att det alltid handlar om en sak: sex typ.. Dom vet exakt hur dom ska vara för att "få oss på fall" också, ändå försöker man vara stark nog att säga ifrån.. Det är klart att det finns bra killar också men det är ju ytterst sällan man ändå stöter på en kille som har DET. Haha jag fick typ upp så mycket känslor av texten också.... Så texten blir typ lite flummig men känner exakt samma sak, man vill ha den där kärleken liksom, men ändå så vill man ha tiden till sig själv och inte va begränsad. Sjukt att dom påverkar oss så mycket :') Älskar din blogg btw:) Ha det bra!

Svar: Haha jag veeet! Det är sjukt jobbigt, och det är fan inte ofta man kan få båda. Men och andra sidan då man är kär så brukar man inte på samma sätt känna att man vill göra massa saker man vill då man är singel. Men så vill jag inte ha det heller!!! Vill inte känna efter några år då det tagit slut typ ba: Faaaan att jag inte gjorde massa saker istället. Haha hemskt ju :) Vad fan gör man! Haha, man kanske ska träffa någon man kan göra massa saker MED? Det vore något ;)? Tack så mycket sötnos glad jag blir!! Du med! <3
idabergmans.blogg.se

2013-03-06 @ 17:48:44
Micke

Alternativt hitta en kille som vill ha ett förhållande där man kan vara som när man är singel å göra saker själv? :) Men att ha någon att komma hem till i slutet på dagen bara. Thats how it should be!

Svar: Agreed! Det är inte helt lätt dock :) så jävla mycket svartsjuka och skit alltid, men känns som många växer ifrån det då man blir äldre. Men så borde det vara ja! :)
idabergmans.blogg.se

2013-03-09 @ 10:34:33
Micke

Nä de gäller att man är ärliga och är öppen med sin partner så de inte känns som någon gömmer saker för då kanske de börja i onödan. Hörru du har inte lust å shattra lite? känns skumt å skriva en massa här xD

Svar: Japp precis :D aa facebook isåfall! :) eller kik idabergman
idabergmans.blogg.se

2013-03-10 @ 10:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback