Hello abs I've missed you :')

Blev ett rumpa-ben pass med Jonathan idag! Inte träffat han på hundra år så de va skoj. Sen körde vi även mage efter. Sen värmde vi upp med 10 min cykling.. Var på gymmet i typ 2,5 timme :') trött nu!! Men sen blir det ju alltid lite mer snack då man är två också;) haha. Fett glad för mina små magrutor börjar titta fram igen!!! Dock inte som förut :( men det går som sagt framåt.. Lackar på att jag är konstant hungrig ååå -.- nu ska jag över till Natta! Vi ska bara chilla, sen åker Marre vid 7 också :-) girlsnight!




Kommentarer
Minna

Vad är det för slags sport bh du har?? Vart finns den att köpa? Ser ut som en sport bh fast med liksom vanliga bh- kupor??
Haha :))

Svar: Det är bara en sport bh med små inlägg så man inte ser bröstvårtorna hhaha!! Köpte den på forever 21 i miami, grymt bra! Mina nipples syns typ alltid annars så den är verkligen favvo :( :D haha
idabergmans.blogg.se

2013-03-10 @ 19:40:34
DArling

Så duktigt! Själv är jag för lat

2013-03-10 @ 20:44:19
URL: http://www.princessdarling.devote.se
Johanna

Vad kör du för magövningar, bara maskiner eller har du några tips hur man kan träna mage hemma? :)

Svar: Kör mest själv :) ska försöka knåpa ihop ett inlägg om det! :-*
idabergmans.blogg.se

2013-03-11 @ 00:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback