Haters gonna hate

 
Gym dags! Blir lite kondition + biceps idag och ska även köra mage. Måste köra all in nu. Som ni kanske ser på bilden har jag gått upp i vikt, tycker man ser det tydligt på mina lår, vill inte ha tight tröja heller för min mage nu hahahah! Hemskt, ändå gick jag och mamma och köpa godis efter lunchen.. Aja.. Får skylla mig själv, fattar inte dom som kan vara 100 % duktiga veckan runt, önskar jag kunde också... Starkt jobbat, men jag misstänker att jag kör hårdare än många på gymmet, det är inte ofta jag är där under 2 timmar. Unna sig får man göra. Man måste leva också, och hitta en balans! Bara för jag gått upp lite nu är det inget jag tjurar över, bara skönt att ha något som motiverar än extra nu ;) Hur som helst! Sen blir det sola, brännan försvinner steg för steg buuuu! :( 



Kommentarer
Sanna

Hur kan ett vanligt träningspass se ut för dig? Hur många set och reps och olika övningar? Jag tycker jag kör intensivt och hårt men klarar sällan längre än 1:20 h typ, alltså att jag inte har övningar kvar, brukar köra två muskelgrupper, typ axlar Triceps och så 3-4 övningar på varje samt 8-10 reps, uppvärmning 15 min, är det lite kanske?

Svar: Tycker låter bra!! Du behöver inte mer.. Tyckte jessica svarade ganska bra, är väl isåfall om du kör längre kondition om du vill ha längre pass! Jag brukar köra 3-6 övningar, men oftast kör jag bara en muskelgrupp åt gången :)
idabergmans.blogg.se

2013-03-01 @ 16:06:24
Jessica

Sanna, om du styrktetränar är det inte bra för kroppen att köra hårt i mer än h. Personligen kör jag i benpress 150 kg, 3*15 = det är "hård styrketränining. Testa att göra alla övningar med tunga vikter och vila max 15 sek mellan reps och övningar så kommer du inte klara mer än 1 h. Det bästa är att dela upp träningen ist för ett långt pass. Det bästa är alltså 2 h på ca 45 min.

2013-03-01 @ 18:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback