Grymt pass

Vart ett så jävla bra pass idag på gymmet, kände mig oövervinnerlig?! Like a boss!! Haha. Körde bra kondition idag också och det var skönt som fan ville bara fortsätta! Hoppas den känslan återkommer haha. Blev 30 minuter på crosstrainern, sen 30 min på löpbandet då jag sprang typ hela tiden förutom några minuter då mamma ringde! Kändes asbra. Efter det så körde jag biceps och därefter lite mage dessutom. Älskar att köra biceps, det bränner så skönt men mina armar blir så jävla stora då jag kör hahaha :o men lägger sig fort. Blev typ två timmar totalt på gymmet. Drog därifrån med gott samvete!

Åkte till mitt ex mamma och tog en kaffe och pratade. Berättade om Miami, det var ju hennes kompis jag bodde hos som slängde ut mig. Men hon gillade inte henne ens innan jag åkte så haha! Nu ogillar hon väl henne ännu mer men jag menar, fortfarande chockad!! Jävla bitch!!!!! Hahaha förlåt men vem fan slänger ut en 19 åring som är ensam mitt i en främmande stad då man sagt att man får bo där. Någon skruv lös där, ännu sjukare var anledningen också. Blir sjukt arg då jag tänker på det!!!!!!!!

Var kul att träffa henne iallafall, men kändes konstigt att vara hemma hos dom. Hon skulle kanske följa med mig och träna imorgon också, kul kul!! :-)

Gammal bild på mig och min kula <3 hahaha, skitmobbad bild!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback