Fullspäckad dag

Hey bitches!
Fan vad mycket jag hunnit med idag, har inte hunnit blogga har inte vart hemma något förrän nu knappt! Nu är jag trött som fan.. Jag har (jätteintressant):
 
- Tränat (axlar, mage)
- Var på arbetsförmedlingen där jag fick vänta hur länge som helst för att få svar på en fråga...
- Solat (måste ju behålla brännan ett tag tillI)
- Vart hos frisören och tagit ut mitt löshår (förjävligt nu..)
- Köpt ny iphone (JAAAAAA) samt hårfärg
- Tränat igen (endast 20 min kondition, bråtttooom)
- Skjutsat Pontus till lumpengrejen (vad gör man inte för sina bröder)
 
Och nu kom jag hem..... Galeeet vad trött jag är. Pillar lite på mobilen nu, jobbigt då alla appar är borta och så. Sen är det även the proposal på TV, älskar den filmen. ÄLSKAR RYAN REYNOLDS!!! Så jävla söööt men ändå sexig alltså fyfan vilken grabb haha! 
 
Är det något speciellt ni vill att jag bloggar om gör inlägg om btw? :D Nu när jag har mobilen så kan jag lova massa bilder iafl! Kuuul, imorgon kör vi på som vanligt :)



Kommentarer
erika

mer träning, övningar, tips osv!! :)

2013-03-05 @ 13:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback