Fredagkvällen

Igår jobbade jag 17-22 på coopan, stängde med Otis och Sermed. Var verkligen kaos på jobbet till en början, fan vad jobbigt det kan vara ibland då det är mycket folk. Alla drar typ i en och sen är ju vårat jobb så jävla överkomplicerat mer än vad det behöver vara... (Kuponger och skit, ni på MITT coop vet) hahah! Så man springer som en jävla höna fram och tillbaka och alla skriker på en.. Men sen lugna det ner sig och då är det jääävligt skönt då man stänger med sköna personer!

Åt btw en kärleksmums och ett wienerbröd igår. Måste ju berätta när jag syndat för er nu! Men kände att jag var värd det så duktig som jag var så har ingen ångest direkt, mitt gym pass igår gick också gryyyymt bra! YEeeyy älskar livet just nu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback