Frågor om craze

Fått ofta frågor om pwo:n craze och jag som är flitig användare sen i somras har ganska bra erfarenhet av den tänkte svara på lite frågor jag fått! Sitter och dricker den just nu dessutom :')
 
Läste att den där craze kan ge deprission och svårt att äta? Har du märkt nånting av det med ätandet?
Aldrig hört eller läst något om det men är något jag kan tänka mig. Då jag dricker craze och även när mitt ex drack craze så satt vi alltid och diskuterade om hur glada vi kände oss, man känner sig typ lycklig haha! Men sen då det går ur kroppen så är det inte samma sak. Är väl ingen överdriven känsla, men antar att vissa kan reagera på det och sen helt plötsligt bli deprimerade. Många jämför craze med uppåttjack. (Inget jag provat dock så har ingen aning) att det är som det fast mildare och lagligt och att man får det här ruset i kroppen, massor av energi, ork och blir glad osv. :) Sjukt egentligen. Då det kommer till att äta tycker jag inte det är svårt att äta, men jag tappar mycket aptit när jag tar den. Men det beror nog på all energi du får, då man har mycket energi brukar man inte vara hungrig ofta. Men det tror jag är väldigt individuellt! :) 

Hello :-) 
Jag läste i ett tidigare inlägg att du dricker Craze innan träning!  Hur är craze i smaken? 
Craze (Berry lemonade,den rosa) som jag gillar bäst och rekommenderar, är väldigt söt men syrlig. Som en syrlig jättesöt saft typ! Haha svårt att förklara. Den lila är inte lika söt, tycker den va helt ok, men eftersmaken är inte så god. Men känner många som inte kan dricka den alls, men jag är inte så kräsen haha ;)
 

Dricker craze innan varje träning! Älskar känslan hha!

Får du sömnproblem av den? 
Det beror på. Har jag inte gjort något speciellt på hela dagen, och sen tränar på kvällen och tar craze rätt sent så kan jag ha svårt att somna. Men har jag exempelvis jobbat hela dagen, sen tar jag craze och osv så har jag inte svårt att sova. Men eftersom jag just nu haft lite sömnproblem på grund av andra orsaker så tar jag craze på dagen oftast för att det inte ska bli värre. Sen är det även skönt att ha den här träningsenergin resten av dagen! ;) Men det beror alltid på om jag tröttat ut mig under dagen. Snart börjar jag mitt 8-17 jobb och kommer behöva gymma på kvällen.. Men tror inte det kommer vara något problem för det har det alltid vart tidigare då jag väl jobbat så :-) Men man rekommenderar att inte ta den typ 5-6 timmar innan man lägger sig.

Är en pwo en fettförbränare med el bara taggande?
Det är bara taggande! Vad jag vet iafl haha!! Men jag ser det som bra för annars med då den dämpar min OTROLIGA hunger :)
 



Kommentarer
Anonym

Craze is the shit bästa :)

2013-08-19 @ 04:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback