Forever hungry

Nu är man hemkommen från jobbet, tiden gick lite segt idag. Och jag har ätit som en jävla häst :) direkt efter min feta sallad (som om den inte vore tillräckligt) var man ju tvungen att gå på både kesella, banan, vindruvor, tranbär och naturgodis!! Oh god. Sen var det ju thaimat på jobbet typ 1,5 timme senare haha. Sen åt jag massa godis på jobbet efter det........:'( Fan vad dålig jag är hahah! Svagt psyke, ingen bra självdisciplin då det kommer till det där. Motivationen är ju inte alltid på topp och då bara skiter man i det. Sen kan man inte sluta då man börjat. Då jag kom hem var jag tvungen att äta två feta mackor också, dom var så gooooda! Vill äta mer <3 <3 <3 <3 <3 <3 HAHA forever hungry :( 
 
Nästa vecka börjar jag mitt nya jobb wiiie och då tror jag att det kommer bli bättre, när man jobbar som jag gör så får man ingen bra rytm då det kommer till kost/sömn osv. Ska bli skönt att äta frukost, lunch och middag samma tid varje dag och även träna samma tid. Kommer bli så mycket enklare och inte så mycket småäta hela tiden. Ska försöka va duktig och förbereda bra matlådor också! Imorgon ska jag dit och skriva på anställningsavtal och så! Spännande! :D
 
Jaja, kan säga redan nu att jag kommer äta något mer innan jag lägger mig, älska mat föralltid </3 Imorgon är det nya tag, inte tappa hopp haha bättre att försöka på nytt! :D Då ska träningen gå bättre också!
 
 

HAHAAHAHHA
 



Kommentarer
Anonym

Nu blir jag jätte nyfiken på vad det är för jobb du gått och skaffat??:) det är bra att äta ofta då du håller fettförbränningen igång hela tiden. Och ja, det kan verka mycket du stoppar i dig, men det är i stort sätt bara nyttigheter (förutom natur godiset) så no bad feelings över det! Och med tanke på att du oftast styrketränar så blir man mer hungrig eftersom kroppen skriker efter energi för att arbeta musklerna:)

Svar: Har skrivit om mitt jobb i ett tidigare inlägg då jag berättat noggrant vad det handlar om, finns i arkivet! :D Kan ta det i ett till inlägg sen också förstås. Jaa det är ju det men just nu är det ändå lite för mycket ibland äter jag bara för att äta och det är gott! Vilket är ganska onödigt egentligen hahah! :) Men sant, man måste ju äta mycket för att orka med att träna så mycket! :D
idabergmans.blogg.se

2013-03-13 @ 20:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback