Fina läsare

Gud va många fina läsare jag har, vad roligt det blir att blogga då man får respons och att ni lägger ner tid på 
att kommentera fina saker osv. Betyder otroligt mycket och jag vill säga tack till er som gjort det för ni höjer verkligen mitt humör. Vet ju knappt vilka ni är (de flesta av er) och det gör det nästan ännu roligare och uppskattas så hiimla mycket!!!!
 
Blev så chockad idag då jag jobbade, det kom fram en tjej till mig och sa att hon läste min blogg och berömde mig massor! Hon tyckte jag var jätteinspirerande, du läser säkert detta (Heejheeej!!) haha och herregud vad hon gjorde mig glad :) Hon gav mig massor med komplimanger och jag vart så himlans glad och det höll i resten av min jobbardag! Tack igen fina du!!! <3 <3 <3
 
Det har aldrig hänt förut, (bara vänner osv) så var jätteförvånad och skitglad! Tycker verkligen det är jättekul att blogga just nu och det är kul att ni bara blir fler och fler sakta men säkert som stannar kvar, även då jag knappt "marknadsför" min blogg på något sätt. Kanske ska ta och satsa på den lite mer? Fick faktiskt förfrågan om att byta bloggportal idag, fattar ingenting.. Mer om det senare! :) Puss
 



Kommentarer
Pauli

Hej! Skulle inte du kunna lägga upp lite övningar på ben och rumpa som du kör på gymmet? Även berätta hur mycket vikt du tar i respektive övning! Grym kropp! :)

2013-03-15 @ 09:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback