Dagsformen

Mina värsta kilon är typ borta, men måste fortfarande få bort mer underhudsfett för att komma tillbaka. Går åt rätt håll iallafall! Har ökat en del i muskelmassa, det är som att jag bulkat!! Gym nu! Puss

Ignorera mitt stökiga rum! Ska fixa allt i helgen och rensa alla kläder då jag köpte massa nytt i Miami. Då tänkte jag ha bloppis här! :-) Natta ska hjälpa mig också hon var as taggad hahhaha hennes idé, hon ba vi måste rensa dina kläder någon dag!! As kul!!! Normal hahhaha love u!

 




Kommentarer
philip

Oj vilken tjej <3

2013-03-07 @ 20:02:36
Tilda

Men kvinna! Vad snygg du är!
Hur gör du?! Har du ändrat om kosten mycket? Du verkar sjukt skön föresten. Var tvungen att säga det, haha :) kram

2013-03-08 @ 08:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback