Död

Var ju på gymmet vid 12 idag med Maria. Körde rumpa och ben. Blev 6 olika övningar för mig, alla är riktigt jobbiga men kändes grymt bra! Drog sedan och träffade Matilda, vi solade och sen åkte vi förbi Coop där jag SA UPP MIG IDAG!! Det var kanonläskigt! Haha men skönt nu. Befrielsen! Bara det att jag måste jobba mina sista pass och börjar ju mitt andra jobb den 18e..... Fan vad mycket jobb jag kommer ha denna månad/ början på nästa. Kommer dö. Ska försöka bli av med en del pass dock annars blir det cirka 4 veckors jobb (utan ledig dag) plus typ 6 dagar då jag jobbar från 8-22.. Kul eller? Nja. Cash flow dock.

Drog sedan och åt lunch med Matilda hemma hos henne och satt och prata massor för att sedan möta upp natta på gymmet igen. Var helt död redan då. Min kropp är inte van vid min omställning av kost riktigt heller. Men kämpade på ändå men efter ett tag sa det bara stopp och det började svartna för ögonen vad jag än gjorde och det enda jag tänkte på var mat! Så då blev det snabba ryck hemåt och jag lagade NYTTIGA protein pannkakor!!! Fy helvete vad det var gott även om dom inte var så vackra :) Med hallon och vaniljkesella. Vill ha mer haha.

Orkade knappt duscha sen...(men gjorde det såklart) Är sååå trött!!!! Men det känns bra, jag känner mig glad och nöjd över denna dag! Försökt blogga från mobilen men har inte gått. Sämst. Hoppas eran dag vart lika grym!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback