Chocken

Stor frukost idag!! Tog väldigt mycket yoghurt och crunchy haha + tranbär.... Märkte det sen då jag kände: jag behöver inte äta allt det här?! Haha. Alltså förstår ni chocken för mig då jag känner så, har aldrig vart ett problem förut. Äter dock upp allt ändå, onödigt att slänga, och det var ju så himla gott hehe, och inget dåligt heller. Men nu vet jag tills nästa gång, sen är det ju ändå fredag ;)

Jag har vart så himla grym denna vecka!! Bortsett från fredagen förra veckan, är sjukt stolt över mig själv att jag klarat mig så "länge" haha. Länge för att vara mig, och man ska inte jämföra sig med någon annan än sig själv, SÅ BRAAAA JOBBAT IDA!!!! Då har vi ändå liksom haft choklad hemma och allt. Men det är sjukt att kroppen vänjer sig så fort! Känner ju bara mindre och mindre behov av sötsaker osv. Att jag klarat mig så här bra i en vecka har hänt två gånger tidigare bara. Men sen har det brustit... Men denna gång får jag inte förstöra allt och tillbaka till min dåliga kost!! 

 




Kommentarer
Anonym

Crunch müsli är lika onyttigt som kakor. Så i stort sätt äter du kaksmulor :b bara en tanke!!

Svar: Jag vet :( dom är jättedåliga. MEN JAG ÄLSKAR DOM!!! hahahaha så jävla gott... Men åt jättemycket förut, flera gånger per dag, nu äter jag inte lika mycket!!
idabergmans.blogg.se

2013-03-08 @ 23:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback