Why don't we just have fun

Så var det natt igen, herregud vad dagarna går fort, vill att det ska bli ljust ute på kvällarna och vara ljust då man vaknar upp. Nattugglan är vaken som vanligt. Jag gillar inte ens kvällar längre, inte ensam på vardagar! Alla går och lägger sig tidigt och jag har så jävla tråkigt. Som rätt så nybliven singel så blir det en rejäl omväxling då det annars var film, mys och sällskap i princip varje kväll. Det är inte lätt att vara rastlös och sällskapssjuk som jag, haha. Önskar jag kunde sätta på en film eller serie helt själv och bara låta mig underhållas. Men det går fan inte! Tips någon? Ähh! Bara att längta till helgen då alla andra människor blir levande också, denna helg ska bli grym. Allt annat är oacceptabelt!
 
 
Har annars haft en bra dag idag, blev nästan hela två timmar på gymmet, en tripp förbi solarieöarna, städat och umgåtts med min fina vän Marija! Har förövrigt även fått två goda nyheter idag som har gett mig energi och hopp igen för ett tag framöver. Känns som att allt börjar vända nu, det var fan på tiden! *Tack gud* Hihi.



Kommentarer
:D

Jag har en del frågor!!
1. kan du skriva ett helt inlägg om hur din kost ser ut? och hur den såg ut när du började gå ner i vikt? vad åt du, vad undvek du? ca hur mkt kalorier stoppar du i dig per dag osv? :) hur många gånger per dag äter du?
2. hur tränar du? speciellt schema? hur länge brukar du träna per gång?
3. kosttillskott, vilka använder du och hur ofta/hur mycket? :)

haha många frågor, men du är grym!

2013-01-09 @ 16:23:15
Anonym

Vad tar du i vikter när du kör squats?:) vilka övningar föredrar du för en bra rumpa, fast mage och muskler på ryggen?
:)

2013-01-09 @ 17:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback