Vin

Igår var de flesta människorna inte på hugget som vanligt, kanske beror på att det är helgen innan löning? Eller kylan verkar vara något man klagar på dessutom. Jag menar hallå, planen är inte att vi ska vara utomhus?? Haha..
 
Drog hem till Nathalie och vi satt och prata och drack vin, det var jättemysigt! Sen bärde det av till magget. Där var det väl samma visa som vanligt kan man väl säga, samma folk, samma personal, samma vakter, samma fylla.. Haha, det var roligt men mycket mindre folk än vanligt alltså. Men det positiva var väl att jag inte spenderade en endaste krona! Var ju ganska duktig igår alltså, när jag vaknade imorse så märkte jag att jag tagit bort mitt smink innan jag gick och la mig också! Bra Ida! Det var ett tag sedan!
 
En bild från då jag gjorde mig i ordning igår kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback