Try to hit me again

Fy helvete, nu mår jag bättre. Fick värsta ångestattacken efter mitt inlägg så gick ut, satte mig i bilen och bara skaka av mig allt för ett tag. Det fungerade! Ibland behöver man rensa lite tankar. Skönt iallafall.
 
Kan knappt vänta tills jag ska till Miami, behöver det mer än någonsin. Hoppas på att få komma tillbaka sedan med massor utav ny energi, motivation, kraft, styrka och livsglädje :) Den gamla vanliga jag helt enkelt! Vi hörs imorgon igen, lovar roligare inlägg då! Hehe...
 
 
 



Kommentarer
Jenna

Hej Ida!
Jag har precis börjat gyma och undrar hur du la upp din träning? Skulle verkligen behöva hjälp då jag t.ex. kan stå på crosstrainern i ca 60 minuter och sen gå hem eftersom jag inte vet hur jag ska göra. Tacksam för svar!

2013-01-25 @ 13:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback