Thursday bitches

GODDAGENS! How aaare you? Herrejävlar det är torsdag redan, veckorna bara glider förbi!
Min morgon har varit grym! :) Fått ett jättebra samtal/besked, berättar väl mer om det nästa vecka angående hur det går. Sen så är jag väl allmänt glad bara som vanligt, standard för mig. Har inget sånt där jobbigt morgonhumör, vaknar verkligen upp varje dag och ba TJOOHOO ny dag! Något jag ska vara tacksam för haha, är väl inte jättemånga som är så. Men jag vill inte sova bort dagana!
 
 
Ska snart bege mig till gymmet, ska plocka upp danyboy först bara. Ska köra bröst och triceps. Alltså jag och bröst går ju fan inte ihop. Jag hatar och köra det och har nog ärligt talat tränat det två gånger sen jag började träna. Det är illa! Man ska inte skippa muskelgrupper. Så därför ska jag lära mig lite mer om det idag, hur tråkigt det än är! Och här ovan har ni dagens :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback