Svar på frågor del 1

Här kommer de första svaren på era frågor, tog mest dom allmänna frågorna nu och tänkte ta de flesta träningsfrågorna i ett annat inlägg då det tar lite längre tid att svara på dom, vi kör på dom imorgon! Herregud det här tog längre tid än vad jag trodde. Men det var roligt att svara och undrar ni över något mer är det bara att kommentera så svarar jag där. Nu måste jag sova, upp och jobba tidigt imorgon! :(
 
 
Grattis till nytt jobb :)! Hur fick du de jobbet? Var det via någon vikariepool? Såfall vilken?
Tackar! :D Via en kompis som jobbat där tidigare men som just då inte kunde hoppa in, då gav hon dom mitt nummer. Dock kommer jag inte vara där så länge till verkar det som då det verkar ha löst sig med personal, men allt är väldigt oklart.
 
Hur mycket kondition brukar du köra och vad? 
Det är olika från pass till pass. Allt från ingen kondition alls till en timme brukar det vara. Men brukar oftast köra konditon en halvtimme ungefär nu för tiden, dock inte så jättehårt.
 
Vilka sorts maskiner använder du dig av på gymmet? :)
Alla möjliga som jag vet hur man gör på! Haha, nej men dom som jag tycker är bra då det kommer till att träna vissa muskelgrupper. Har dock ingen aning om vad någon av dom heter nästan haha :(
Var ligger förskolan du jobbar på? Vad heter den?
Den ligger centralt här i Väsby. Vill inte skriva ut namn! 
 
hur gjorde du när du började träna?? asså bantade du först så du fick bort fett och sen byggde muskler eller började du bara hårdträna som fan? vill ha din krooopp!!
I början försökte jag skippa onyttigt bara och käka mindre kolhydrater, gick väl sådär. Men tränade riktigt hårt! Jag körde mest konditon i början, nästan alltid minst 45 minuter och då körde jag riktigt hårt. Gjorde även lite styrketräning på det men då med lätta vikter och fler repititioner för att förbränna. Sen blev det mer och mer styrketräning vart efter då jag kände mig bekväm med det och desto mer jag lärde mig! Åå taaack!! :D
 
När gjorde du bröstoperationen? Blev så chockad för plötsligt var dom bara där, fattade aldrig att du skulle/hade gjort en?! :O och vad hände med ditt ex? Ni verkade sååå kära, var så avundsjuk pä er hahah // eviga singeln! P.S Såå glad att du börjat blogga, väntat forever på det haha!!
Gjorde min operation i februari 2012, snart ett år sedan! Tiden går fort. Haha nej alla dom som jag umgicks med visste om det och även väldigt många bekanta, men det var inte så att jag skrev ut det på facebook eller så haha! Ja jag och mitt ex gjorde slut på grund av flera anledningar som jag inte vill ta upp här, men största anledningen var väl att det fungerade bara inte, mådde inte bra av att ha det som vi hade i slutet. Vi var väldigt kära men man kan väl säga att vi förstörde förhållandet själva. Vad roligt att du tycker det! :D Glad jag blir jag hoppas jag gör dig besviken  bara haha :D Men du, att va singel är inget negativt!! ;)
 
Hur mkt cc la du in i dina bröst? Dom har pefekt form av vad man kan se iaf :D 
Jag har 400 cc. Haha tack! :D
 
Är du helsvensk? Du ser ut att vara halv någonting :-)
Ja jag är helsvensk! Det är något jag får höra heeela tiden. Men rysk, polsk och jugoslav måste vara det jag får höra mest! Haha!
 
Har du gjort dina läppar? Isåfall vart har du gjort dem, nedviker medel och hur mycket?
Ja det har jag, var dock över ett halvår sen jag gjorde senast så är inte mycket i nu. Jag fixar dom hos Eva Palmer även kallad för "Läpp-Eva". Känd som Sveriges bästa på att göra läppar, hon är verkligen grym. Hon bor i Malmö egentligen men brukar komma till Stockholm ungefär en gång i månaden och är då på Atelier Restylane som ligger nära kungsträdgården. Har använt mig av Restylane och 1 ml. Vart hos henne två gånger men har gjort tre gånger totalt. Första gången var sommaren 2011 på Adam och Eva kliniken och då hade jag Stylage. Men rekommenderar inte dom!!
 
Hur är du som person? 
Jag är hur glad som helst, jag har alltid massor av energi, jag väldigt snäll och förstående mot alla, väldigt målmedveten och gillar att ha mycket på gång. Även väldigt social och rolig! :D

Var du duktig i skolan? 
Jag var duktig i skolan faktiskt! Dock så var jag så lat och skoltrött och skolkade mycket på slutet men fick ändå runt VG i genomsnitt i allt, så det är bra! Men hade jag ansträngt mig så hade jag fått många MVG:n! Men man är ju dum och lat ibland :D Hade andra prioriteringar. Men ångrar inget.

Vad vill du arbeta med? 
Massor haha. Har inget speciellt så jag vill prova på mycket. Men det jag vill bli mest just nu är makeup artist. Kanske kommer ta en utbildning nu snart om inte det löser sig mer med jobb.

Kommer du att plugga vidare och isåfall med vad? 
Ja säkert någon gång, men har ingen aning om vad, just nu är jag otroligt trött på skolan och plugg och kommer nog vänta ett tag med det, har så mycket jag vill göra innan.

Hur vill du att ditt liv skall se ut om 10 år; vart bor du, status, arbetspos, osv..? 
Då är jag nästan 30 alltså. Jag hoppas på att bo utomlands i någon fin lyxig villa, ha det gott ställt och ett arbete som jag trivs riktigt bra med och tjänar bra på. Hoppas på att ha hittat en underbar kille som jag vill dela livet med och kanske ha planer på barn eller en bulle i ugnen redan? VET INTE!! hahahah.Jag vill så mycket, här är väl en av sakerna som skulle gå för sig! Haha. Jag hoppas jag är lycklig och mår bra och är nöjd med vad jag åstadkommit dittills iallafall! Det är viktigast :)

Vill du arbeta med träning el är det en hobby? 
Det är bara en hobby för tillfället men man vet ju aldrig vad som händer!

Vart går du ut om du går ut? (du skrev att du gilla att festa..?)
Olika. Har vart ute mycket här i Väsby på sistonde och det stället jag vart mest på i stan måste nog vara Ambassadeur. Men har inte ens vart på alla ställen så nu vill jag ut och utforska mer :D
 
Hur var det att jobba på Coop? Var det svårt i början? Vad var roligast/tråkigast? 
I början var det lite svårt då man satt i kassan, det var mycket att lära sig. Till exempel så måste du kunna en fyrsiffrig kod på alla frukter och grönsaker som går att väga. Men man lär sig fort.
Det är roligt men samtidigt tråkigt. Samma saker varje gång men kan fortfarande hända helt sjuka saker även om du bara sitter i kassan till exempel, man är med om mycket! Sen älskar jag mina kollegor, det är väl dom som gör det roligast. Har även jättemånga kunder som jag tycker om hur mycket som helst och som jag blir glad av varje gång jag ser. Det roligaste är väl då man verkligen blir uppskattad av en kund tror jag, när man får beröm för något eller så. Tråkigaste är väl då det inte händer något kul på flera timmar och man gör samma sak hela tiden, eller om man jobbar med mindre roliga människor.. Haha

Hur lång är du? 
173 cm.

Vart ska du börja jobba nu? 
Jobbar just nu på förskola men det är bara tillfälligt, har fortfarande mitt ena coop kvar!
 
 



Kommentarer
Anonym

När du gjorde din förstoring valde du då framför eller bakom muskeln? Jag har för mig att jag läst att du gjorde som på Proforma och jag vet att alla 3 där gärna lägger bakom? Om du hade dom bakom hur går det ihop med träningen? Hoppar du att träna bröat helt eller går det bra??

Svar: Bakom muskeln har jag. Japp jag gjorde på proforma hos örjan! Alla lägger både framför och bakom men dom rekommenderar oftast bakom. Men tycker själv det beror på varje persons förutsättningar. Jag tog väl det mest för att jag har så lite underhudsfett och då är det bra att ha stöd bakom muskeln då implantaten blir mer synliga annars. Men det har inte vart några problem alls. Jag tränar inte bröst mycket alls just på grund av att jag tycker det är huuuur tråkigt som helst, jag kan knappt några övningar plus att jag tycker det känns lite roligt i brösten haha. Men ska bli bättre på det :)
idabergmans.blogg.se

2013-01-15 @ 02:16:43
sara

Hej! Jag läste ovan att du gjort bröstförstoring, vilken klinik gjorde du det på och vad kostade det? Väldigt väldigt tacksam för svar! :)

Svar: Hejsan! På proforma clinic gjorde jag det, och det gick på 40 000! :)
idabergmans.blogg.se

2013-01-15 @ 19:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback