Sömnlösa nätter

Godmorgon! Ny dag nya tag. Har sovit hyfsat bra inatt, tror jag fått mig 7 timmars sömn iallafall. Otroligt bra för att vara mig nowadays. Har ju haft sömnproblem på sistonde, helvete vad jobbigt det är. Under de senaste veckorna har jag nog sovit 4 timmar per natt oftast. Vaknat upp med extrem huvudvärk varje dag, och kan ändå inte sova på kvällen igen även fast jag är trött, vill inte sova heller. Detta har aldrig vart ett problem för mig , har alltid kunna somna när som helst. Men nu, neeeej...
 
Har ändå haft energi men efter ett tag märker man att man ser så jäkla sliten ut och ögonen avslöjar ju verkligen ens sömn efter ett tag. Ja så december har vart en riktig skitmånad för min del och även starten på januari, men jag är såå glad att det börjar vända och jag hoppas verkligen nu att jag bara får mer och mer timmar per natt!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback