Shit happens

Godkväll!
Sitter och kolla på fråga olle, hur sjuka är inte personerna i programmet?! Blöjfetischer liksom HALLÅ.... Men det är fan intressant ändå alltså haha.
 
Var på gymmet tidigare. 25 min cardio och sedan körde jag axlar lika länge. Fick värsta pumpet i dom alltså, så jävla roligt. Fick en chock då jag såg mig i spegeln haha, axlarna var helt synliga! Så blir det då man kör hårt :D
 
 
Drog sedan och jobbade 17-22 och det gick bra, men sen då jag skulle åka hem så råkade jag köra in i en snödriva...... Sjukt pinsamt för jag satt och smsade i mobilen och helt plötsligt ba WOOPP så var jag fast. Jätteklantigt jag vet, kom inte bort därifrån. Så det gav mig en tankeställare, kolla inte mobilen så jävla mycket!!! Dock så körde jag typ just då i 20 km/h haha hann ju inte komma långt men ändå. Som tur var så fick jag hjälp eftersom dom jag stängde med var kvar på jobbet. Sen kom det någon random jättesnäll man och hjälpte till också!! Vi kämpade som bara den med att putta och hålla på. Slutade med att vi fick dra ut bilen med Robins bil, var rena rama helvetet haha men tyckte det var askul samtidigt! :') Så typiskt min tur!
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback