Rygg

Helloo friends. Gick bra på jobbet! Drog sedan förbi Pontus en sväng och satt och snacka skit om vad som komma skall och kedjerökte och dunka musik. Standard (y) Tycker det är så tråkigt att bara åka hem på direkten efter jobbet, så då är det ju skönt att man har en vän som är lika nattuggla som en själv! Alla andra sover så tidigt på vardagarna :( Men det är förståeligt!
 
Blev ett intensivt ryggpass idag på gymmet. Blev 25 min powerwalk först och sedan tränade jag hela ryggen. Blev nog sex stycken olika övningar. Vet att ni vill veta vad jag gör för övningar och jag hade gärna visat er men eftersom jag nästan alltid tränar ensam så är det lite svårt för mig, eller ska man börja med självutlösare på gymmet? hahahahah.... :')
 
 
Har lite hatkärlek till att träna ländryggen, (nedryggen) det svider så otroligt och man känner sig som en banan när man ställer sig upp, men det känns ändå så jävla bra! Börjar få lite muskler på min rygg, har aldrig haft jätte jätte spinkig rygg, den är fortfarande smal, men då jag spänner så ser man lite mukkler minsann ;) ;) ;)
 
Älskar att min rand där på nederryggen kommer fram mer och mer, tycker det är sjukt snyggt!
 



Kommentarer
Anonym

Wooow!! Grymt snygg rygg. Men hur tunga vikter tar du? Du är ju väldigt musklig men samtidigt smal! :)

Svar: Taack!! :D Glad jag blir. Jag tar inte så mycket i vikt faktiskt, har inte ens koll på det själv då det kommer till ryggen när jag kör på maskinerna riktigt. Men igår då jag körde märkte jag att jag var tvungen att höja rätt mycket, blir starkare och starkare iallafall! :D
idabergmans.blogg.se

2013-01-23 @ 21:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback