Planer

Efter gymmet så drog jag hem, fräschade upp mig och drog sedan till Sollentuna centrum för att äta med Sanna. Blev sushi sen en kaffe på det och massor med snack! Var hur mysigt som helst, vi satt och prata framtidsplaner och möjligheter i livet, vad man måste göra och våra mål. Kan ju säga att vi siktar högt iallafall! Lika bra, "Reach for the moon and if you don't make it, at least you'll land among the stars" True story bro.
 
Fan vad jag är taggad på livet just nu.
När jag kom hem så satt jag och Mamma och pratade om i princip samma saker fast ändå annorlunda, haha konstigt. Hon är nervösare än mig nu när jag ska till USA. Kommer sakna henne så otroligt mycket. Gulliga mamma, hon är världens absolut bästa! <3 <3
 
Mitt liv går bra nu, jag är så förväntansfull över detta år!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback