Nu får ni fråga vad ni vill!

Till att börja med vill jag tacka för alla fina kommentarer, mail, meddelanden och det jag fått från er alla, det är så otroligt roligt och jag blir lika glad varje gång! Hade inte räknat med det alls, men det ger mig bara mer motivation! Jag har fått massvis med frågor dessutom men eftersom många frågor är rätt lika så tänkte jag att vi en gång för alla kör en frågestund? Så svarar jag på alla era frågor i ett och samma inlägg så slipper jag skriva om och om igen!  
 
 
Till er som redan ställt frågor till mig i andra inlägg - jag svarar på era frågor i samma inlägg så ni känn er inte bortglömda/ni behöver inte skriva igen! :)
 
Självklart behöver det inte bara handla om träning/hälsa heller, även om alla frågor jag fått typ gör det haha! Jag gör ett inlägg med alla frågor sen då det har kommit några stycken plus att jag har tid! 



Kommentarer
Anonym

Hur var det att jobba på Coop?
Var det svårt i början?
Vad var roligast/tråkigast?

Hur lång är du?
Vart ska du börja jobba nu?
Varför gjorde du och ditt ex slut?

:)

2013-01-10 @ 02:01:24
Lola

Hur är du som person?
Var du duktig i skolan?
Vad vill du arbeta med?
Kommer du att plugga vidare och isåfall med vad?
Hur vill du att ditt liv skall se ut om 10 år; vart bor du, status, arbetspos, osv..?
Vill du arbeta med träning el är det en hobby?
Vart går du ut om du går ut? (du skrev att du gilla att festa..?)

2013-01-10 @ 06:37:45
Emma

Hur mkt cc la du in i dina bröst? Dom har pefekt form av vad man kan se iaf :D

2013-01-10 @ 06:40:19
lol

hur mkt cc har du lagt in?

2013-01-10 @ 06:40:53
Anonym

Hur äter du? Hur tänker du när det gäller mat? Gärna exempel på en typisk dag för dig med mat.

2013-01-10 @ 08:51:50
Linnea

kan du ge lite tips vad man kan träna hemma? Mage, rygg, rumpa :)?

2013-01-10 @ 09:28:10
Anonym

Vad ska man mest undvika för mat om man vill få fin mage?
Kan du visa hur ditt rum ser ut?
Har du tänkt på att flytta hemmifrån än?
Kram

2013-01-10 @ 09:32:29
Kim

Annvänder du någon fettförbrännare? Om du gör det, vilket märke och tar du de även de dagarna du INTE tränar?
När du tränar rumpan, vilka övningar gör du då?
Hur blev du så pass fit i jämförelse med din före/efter bild i bikini? Hur länge har du tränat?
Jag äter hur bra som helst, tränar 5ggr/veckan men känns ändå som det där midjehullet håler sig kvar :( Har du några tips? Jag är väldigt smal men det vill liksom inte försvinna.

2013-01-10 @ 09:51:48
Kick

Vet du vem Martin Berkhan, och/-eller King Grub är? Top of mind; vad är dina åsikter om dem i så fall?

2013-01-10 @ 12:10:42
Elin

Ida du MÅSTE ge tips på hur man kan träna Mage, Ben, Rygg och Rumpa HEMMA! Har inte råd med gym hehe..

2013-01-10 @ 13:17:10

Kan inte du berätta om hela din resa (alltså när det gäller träning, från dag 1 till idag)

Vad du tränar/tränat? Vilka övningar du gör? Exakt alla.
Hur mycket du tränar/tränat?
vad du äter? Om du utesluter några näringsämnen eller äter allt.

Jag vill veta allt om hur du blev så vältränad och hur du gjorde exakt! :D

2013-01-10 @ 14:23:32
Fiona

När gjorde du bröstoperationen? Blev så chockad för plötsligt var dom bara där, fattade aldrig att du skulle/hade gjort en?! :O och vad hände med ditt ex? Ni verkade sååå kära, var så avundsjuk pä er hahah // eviga singeln! P.S Såå glad att du börjat blogga, väntat forever på det haha!!

2013-01-10 @ 15:34:17
elin

haha halloojj
hur gjorde du när du började träna?? asså bantade du först så du fick bort fett och sen byggde muskler eller började du bara hårdträna som fan? vill ha din krooopp!!

2013-01-10 @ 21:39:52
URL: http://elinsiden.blogg.se
Anonym

Var ligger förskolan du jobbar på? Vad heter den?

2013-01-10 @ 22:33:32
Anonym

Jag har bestämt mig för att börja träna och bli hälsosam. Jag börjar från första rutan. Senast jag var i toppform var för fyra år sen, har inte lyft ett ben sen dess. Så var börjar jag, från att ha noll kondition och noll styrka? Jag vill främst gå ner i vikt till en början för att sen bygga muskler. Vad för träning ska jag använda mig utav och vad ska jag äta?

2013-01-10 @ 23:17:20
Anonym

Hur mycket kondition brukar du köra och vad?
Vilka sorts maskiner använder du dig av på gymmet? :)

2013-01-11 @ 16:26:35
Josefine Lundqvist

Har du gjort dina läppar? Isåfall vart har du gjort dem, nedviker medel och hur mycket?

2013-01-12 @ 18:07:22
URL: http://jlundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback