MIAMI IM READY FOR YOU

I'M GOING TO MIAMI! Hur glad tror ni jag är idag på en skala? Äntligen är allt fixat, nu är det bara räkna dagarna! Jag åker ensam, flippad jag vet! Har en bekant som jag ska bo hos där nere. Är lite nervös men fortfarande vad är det värsta som kan hända? Det är nu i livet då jag kan och har möjlighet, varför inte? Kommer ju i varje fall inte ha tråkigare där än här ;) Blev väldigt spontant och impulsivt bestämt men det är så det ska vara!! Åker om två veckor!
 
 
Plus att åka ensam är nog det bästa man kan göra för att utvecklas som person! Sen är väl inte jag den oblyga osociala typen heller, kommer nog träffa sjukt mycket folk och ha jätteroligt samtidigt som jag blir grymmare på engelska! 
 
Har ju tidigare funderat på att plugga eller jobba i USA så att börja med tre veckor i Miami blir perfekt!!!!!! GLAD JAG ÄR! Fuck det här alltså! Ska leva mitt liv till fullo nu!



Kommentarer
Anonym

Vem är det du ska bo hos!:D

2013-01-23 @ 15:35:47
Anonym

Kan inte du länka typ din spotifylista som du tätnar till??

2013-01-23 @ 18:56:33
Anonym

Kan inte du länka typ din spotifylista som du tätnar till??

2013-01-23 @ 18:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback