Lördag

 
På Berns igår kväll.
 
Igår vankades det utgång. Hade bestämt att träffa mina gamla klasskompisar från gymnasiet (Emma, Sanna, Jennifer) vi var hur tighta som helst under hela skolgången och sen då vi tog studenten så har vi träffats jättelite. Så det var riktigt kul, helt sjukt mycket som har hänt oss alla under dessa månader.
 
Vi förade hemma hos Jennifer och drog sedan vidare till Berns. Det var riktigt kul alltså bortsett från slutet av kvällen då någon idiot vägrade låta mig va och hela tiden frågade efter mitt nummer. Hur kan det vara så svårt att förstå att ett nej är ett nej? Tycker dock det är himla svårt när folk frågar efter ens nummer och man inte vill ge ut det. Vad ska man säga liksom? "Nej jag vill inte ge mitt nummer till dig för du verkar konstig, obehaglig, jobbig och är allt jag inte vill ha" hahhaa.. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback