Legs and ass

Blev att åka och träna med Dany idag (mitt ex). Jävligt skönt faktiskt att träna med honom, för då vet jag att det blir hårt och att jag inte fuskar på något sätt. Plus att han får mig att göra övningarna till 100% rätt, då det kan vara svårt att se felen själv ibland. Sen får man lära sig lite nytt varje gång också, perfekt! Ser ut som att vi ska träna imorgon också.
 
Jag har ju bestämt mig för att få världens snyggaste röv, kan ju säga att jag har gjort stora framsteg på den fronten på sista tiden. Thumbs up for that! Men jag har fortfarande long way to go.. OCH till er brudar som tror att det räcker med kondition, visst tightas man väl upp lite av det med, men det är styrketräningen som gör att ni ser FIT ut! 
Här är mitt mål då det kommer till rumpan. Detta är Alexandra Bring, gryyyym brud verkligen. Stor inspiration. Hon tränar typ bara styrketräning dessutom. Har nog en minicrush på henne, skulle döda för hennes ass!!! Vi skulle träna ihop hon och jag sa vi förut men det blev inte av men jag hoppas jag får göra det när jag kommer tillbaka från Miami!
 
 



Kommentarer
Anonym

hur tränar du din rumpa?

2013-01-23 @ 21:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback