Kondis

Sovit riktigt gott inatt. Tog det lugnt hemma och sen så plockade bästa Jonatan upp mig och vi drog till systemet och därefter gymmet. Blev 35 minuter kondition sen lång stretchning på det. Har skaffat mig ett nytt mål: Bli vig som fan! Kul ju, så ska försöka stretcha varje dag nu, får se hur det går! :) Sen när jag kom hem blev det mat, sen har jag kollat lite flygbiljetter och tänkt på vad man ska hitta på ikväll. Verkar stendött som det oftast är. Jag vill verkligen göra något ikväll, får se vad som händer! Skönt att det ser ut som att man flyr landet snart!




Kommentarer
Linn

Vart har du köpt handskarna? :))

Svar: Ebay :D
idabergmans.blogg.se

2013-01-22 @ 17:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback