Jag hatar det här

Jag är så sjukt jävla rastlös. Visst, det är en bra sak, man blir kreativ och blabla.. Men i min grad är det inte ens kul, jag har jättesvårt att bara ta det lugnt själv. Jag tycker om att va själv, men ändå inte. Behöver skaffa lite fler dampiga vänner.... Kan aldrig slappna av, det är ungefär som att jag sitter och spänner mig hela tiden. Pulsen går knappt ner, jag känner mig stressad och uttråkad och ensam. Har vart helt sjukt jobbigt speciellt på senaste tiden. Mitt liv har förändrats så otroligt mycket de senaste månaderna, vet inte om det är pågrund av det, att mitt psyke och min kropp inte är vana bara?
 
Får panik över det här, det håller verkligen på att balla ur. Vet inte vad jag ska göra. Det är bra ibland, men då ska jag vart riktigt översysselsatt hela dagen och stressat heeela dagen för att kunna ta det lite lugnt sen på kvällen. Men knappt det alltså. fuck fuck fuckkkkkkkkkkkkkk.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback