Irriterad

Jag är sååå trött! Huvudvärk, dåligt väder, hungrig hela tiden :( Sov jättedåligt inatt. Var hur trött som helst men ändå vaknade jag nog varje timme och hade svårt att somna om. Vad är det för fel på mig? Sen har ju ungarna börjat smitta mig lite smått så nu är man ju helt snorig och mysig. Men verkade vara sista dagen idag för mig då dom löst det med personal så då hinner det inte bli värre iallafall!

Köpte ju ny data igår, men får inte igång internet-helvetet på den. Vet verkligen inte vad det är för fel, för det står att det är anslutet men går inte ändå?! Plus att det fungerar bra på gamla datan. Så sitter fortfarande med den. Sjukt irriterande!!! Det är fan nu man ska ha en händig man om man nu ska ha en. ÅÅÅH!!!

Baby du är så fin ändå. Men varför måste det va windows 8 ännu mer komplicerat....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback