Good things come to those who work their asses of

Godmorgon! Sitter här i sängen och dricker craze i vanlig ordning, (ni som inte provat det, testa!) dunkar musik i högtalarna och taggar till! Ska väl snart dra till gymmet. Senare idag blir det jobb, riktigt roligt, men cash är cash och det gillar vi. 
 
Ska svara på några mail innan jag ger mig av, har fått mail från tjejer från hela världen som frågar mig om tips och råd angående träning osv. Fattar ni hur glad jag blir? Lilla jag liksom, till och med killar har kontaktat mig och ställt frågor. Känns otroligt kul! :) Men jag är verkligen ingen expert. Men har lärt mig jättemycket sedan jag började träna och även märkt vad som fungerar bra och inte, sånt som jag gärna delar med mig av. Är bara glad att kunna hjälpa andra nå sina mål!
 
Så lite daglig fitspo på det!
 


Trackback