Godkväll

Har vart en hektisk dag. Jobbat 8-16.30 sen gymmet på det. Nu har gymmet gått skitdåligt två dagar i rad, har dragit ner mitt humör rejält. Men igår vart det gym efter 1,5 timmes natts sömn samt 8 timmars jobb på det. Inatt hann jag sova 6 timmar, (GRYMT FÖR ATT VA JAG) sen jobb och gym. Dom där ungarna jag jobbar med suger verkligen musten ur en. CRED till er som jobbar med barn, det är kul men fan vad krävande det är. Igår när jag gick och la mig så hörde jag barnskrik och gråt på repeat i huvudet, men vänjer mig nog snart!
 
Hur som helst, så var ju extra trött efter jobbet. Att gymma då ni sovit dåligt är inget att rekommendera, är inte bra egentligen. Men kan inte låta bli haha. Kommer hem vid 5 och sen ba: Jaha, om jag inte gymmar vad fan ska jag göra då då? Hahaha det handlar om VANOR mina vänner, precis som då man tar en cigg även fast man egentligen inte är sugen, man gör det bara utan att tänka. Kände inte att jag var tvungen eller ville, men det är en dagsrutin. Det hör till, det är en hobby. Men inte kul att gå därifrån och inte vara nöjd med sitt pass...... 
 
Så längtar grymt efter imorgon då jag ska köra ashårt. Ikväll blir det bara lugnt, ska förbi Natta nu. Imorgon så växlar vi om från träningstjejen till partyprissen igen, för då ska jag fucka uuuuuuuuur! Är så grymt taggad!!! :'D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback