FRIDAY

OHJÄVLAR! Nu var det fredag igen, herre min skapare vad tiden går fort! Dagarna bara rullar fram, klagar inte!
Gymmet just nu går kanonbra! Var där två gånger igår, tungt! Inget jag tycker man ska egentligen men hade så himlans tråkigt - speedy girl som man är. Har också sovit över 8 timmar nu två nätter i rad, känns så himla skönt! Det går bra nu menar jag ;)
 
Igår kväll var jag och Maria ute och racea med min bil. HAHA! Riktiga gangstas ska ni veta. Fyfan vad larvigt haha men det var fan as kul, det enda som saknades var thug life musiken, men det är fixat nu!!! annars var vi helt galna (Y) FUCK AINA!! hahahahahah......... :')
 
Nu ska hon och jag dra till gymmet och köra kondition! DUKTIGA BRUDAR! Btw så har jag vart bra med kosten fortfarande. MOTIVATION TILL MAX JUST NU! Och det är så sjukt för jag ser direkt att min kropp ser så mycket bättre ut plus att jag mår så mycket bättre. Toppen! Det jobbiga är ju att mamma såklart ska köpa hem ens favoritchoklad när man just är duktig. :( Men jag stod emot, så hon åt upp den själv. Hahaha! Ägd ;)
 
 
LITE SÅ KÄNNER JAG IDAG! :'D



Kommentarer
Ida

Wow, hittade din blogg via en kompis och snacka om inspiration till max!! Vore också kul att få veta hur din kost ser ut, för lite mer inspo :D Ha en bra dag:)

Svar: Åå va kul!! :D Ska bli bättre på att uppdatera och ska skriva om det! :D Tack så mycket!! Kram :D
idabergmans.blogg.se

2013-01-18 @ 18:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback