Första dagen på nytt jobb

Fyfan vilken dag jag har haft. Som jag sa så var jag i princip sömnlös inatt och skulle idag jobba på en förskola för första gången i mitt liv på det. Förstår ni? Ingen sömn och skrikande ungar i 8 timmar. Då det även var min första dag så ville man ju ändå anstränga sig. Men det gick bra tycker jag, jag trivdes med dom och dom trivdes med mig! :) Detta är ett vikariat jag fått nu, hur länge det kommer pågå är oklart, men passar perfekt för mig just nu då jag jobbar så lite, då det är nya erfaranheter, nära hem, måndag-fredag, gratis mat och mellis (FAN VAD JAG ÅT) osv! Haha, bara grejen att man inte behöver göra sig fin på morgonen är ju jätteskönt. Men bara ett tag, sen kommer man tröttna.
 
Annars är väl inte riktigt barn min grej, men jag tackar och tar emot allting just nu. Alla erfarenheter är bra erfarnheter. Så nu framöver kommer jag vara såååå upptagen. Detta jobb PLUS mitt jobb på coop extra. Så blir en period nu då jag jobbar 7 dagar i veckan vissa veckor. Helvete lars-olof säger jag bara. Pengarna kommer rulla in och inte ens lunchpengar kommer komma ut! Det är fan värt, bara att knega hårt som fan nu.
 
 
 
Bara för det var jag ju tvungen att lägga dit bilder på mig och lite barn. Sen kom jag på, HALLÅ?! Känner jag några barn, när umgås jag med barn? Nej aldrig. Har aldrig haft småsyskon eller något. Ändå tycks barn ändå gilla mig jättemycket, fattar ingenting. Båda dessa bilder är från thailand för två år sedan. Den till vänster är jag och min pappas frus son och den högra bilden är någon random gullig thailändare som jag stötte på på gatan som var urgullig och som verkligen gillade mig! 



Kommentarer
Anonym

Grattis till nytt jobb :)! Hur fick du de jobbet? Var det via någon vikariepool? Såfall vilken?:)

2013-01-11 @ 17:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback