Fitspo

Ska strax glida till gymmet. Tar emot men, lika bra för har ätit som en jävla häst idag. Visst bra med gratis mat på dagis men fan... Jag kan inte låta bli att äta även fast jag inte ens är hungrig. Mitt stora problem! MEN. Imorgon börjar allvaret tänkte jag. Är ledig imorgon! UNDERBART. Så nu ska jag verkligen försöka få bra sömn inatt så jag orkar ett hårt jävla träningspass imorgon och sedan äta riktigt bra mat imorgon dessutom. Tror ni jag klarar det? :-) Jag är tveksam (har försökt i flera dagar med kosten hehe) men jag måste måste måste. Nya tag imorgon. Har gått upp några kilo pga min överdrivet gräsliga kost på sistonde och dåliga sömn. Då jag är trött så äter jag heeela tiden, tror typ att jag ska bli pigg eller något. Därför är det grymt att jag är ledig imorgon, MER SÖMN = mindre mat. (För mig iallafall) Tänkte berätta mer om min kost senare. Gymmet nu, puss!
 



Kommentarer
Sandra

Aa men så vill jag också se ut!! Vilken gullig kommentar gumman:) Vad snäll du är! trivs du bra på nya jobbet hjärtat? puss

2013-01-16 @ 11:39:08
URL: http://ssandralundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback