Dumma bloggen

Fan vad arg jag är på bloggen idag, har inte fungerat att blogg på mobilen. Varken igår eller idag, vet inte vad det beror på.. Då blir man så otaggad på att skriva också.
 
Var ju ute igår. Blev middag först med Maria och Natta. Åt plankstek, alltså det var dödligt gott. Massa vin på det och sen träffade vi upp lite andra som vi satt och drack med också. Bärde av mot magget sen.. Hahaha, asså nej jag orkar inte. Nu får det fan vara nog, känns som jag har gjort mitt där nu alltså. Ramlade från scenen baklänges, blev fångad i luften av någon random. Kunde slutat illa där alltså, fattar fan inte vad jag håller på med ibland! Idag har jag ont som fan i min svanskota, kan knappt sitta..
 
Idag blir det vilodag, inte bra att träna då man är bakis. INTE BRA ATT DRICKA!! Jävla skit. Nu är det slut på detta fram till Miami iallafall! "wooow, 1,5 vecka".. haha......... Nej men snacka om att jag ska träna hårt som faaan denna vecka, en nice beachbody är ganska motiverande!!!
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback