Done!

Idag har jag hunnit med:
  • Träna - 40 minuters kondition och efter det axlar och mage
  • Hämtat ut mina paket från fitnessguru och mmsports
  • Köpt mina välbehövda ansiktsprodukter
  • Bytte ut min sladd till högtalaren (Gick ej på garantin,idiooots)
  • Umgåtts med Maria
  • Solat i 25 minuter
  • Försökt fixa visumskiten, men får ringa ambassaden imorgon!
  • Fixat ledigt på jobbet - tjooohoooo
 
Klippa håret blev inte av för min sötnos Alice var för trött för det idag, så blir en annan dag! :) Grymt att jag hann med så mycket ändå, strax ska jag ut igen så jag får pussas lite med min bitch Maria! 
 
Är så sjukt jävla förväntansfull över mina kommande planer alltså! Känner mig helt galen, men vem fan bryr sig here we goooo! Så trött på det här så vafan. Jag berättar allting när det är 100% klart, man vill ju inte dra några förhastade slutsatser, men ser ut som allt blir som väntat!!! :D
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback