DAT ASS

Snart bär det av mot gymmet med Marre. Vi tänkte kötta våra rumpor idag. Älskar att träna rumpan. Det bränns för jävla skönt. Rumpa och axlar är mina favoritmuskelgrupper att träna just nu. När jag började träna så älskade jag att träna ben och hatade axlar. Nu HATAR jag ben och älskar axlar. Tycker ben är otroligt jobbigt och tråkigt. Men jag tror jag slutat gilla det på grund av att jag några gånger kört så hårt på benen och efteråt inte ens kunnat gå för mitt huvud snurrat så mycket.
 
En gång var det så illa att jag fick ta en taxi hem från gymmet (var inte ens långt hem) för jag kunde knappt ställa mig upp, så spydde jag direkt då jag hoppade ur taxin. har man kört hårt mina damer och herrar! Haha, men det är fan inget att rekommendera för fyfan vad jag mådde dåligt, och för lite mat på det innan. Big no-no! 
 
Nog om det! :) Nu sitter jag och dricker craze och sen blir det en kaffe på det, älskar när man bara känner energin rusa igenom kroppen! Då orkar jag kanske städa lite innan jag drar också ;)
 
 
Kan ju säga att det har hänt mycket grejer på min rumpa sedan jag började träna den på allvar. När jag gick ner i vikt så försvann min rumpa men efter all styrketräning så börjar den komma tillbaka fast i snyggare förpackning! Klagar inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback