Choklad godis 24/7

Igår tjockade jag mig rejält. Efter jobbet skjutsade runt några av mina gubbar och hängde lite bara och tog det lugnt. Sen drog jag hem och slänge i mig en påse chips med dipp! *OJDÅ* Var inte alls meningen och massvis med choklad under dagen också. Direkt efter frukosten blev det en chokladkaka och en daim. Ja jätteintressant ellerhur men ni undrar ju över min kost, så här brukar det se ut på helgerna lite för ofta... Blev även massa mörk choklad mitt på dagen också för att det inte fanns något annat, har börjat gilla det till och med!!! Bara för jag vill ha något, galen brud. Sen på jobbet satt jag och käkade godis hela kvällen också... Kan inte låta bli då man har en hel godispåse brevid mig :(
 
Så ja i stora drag så åt jag nog hela dagen igår! :D
Därför är det gymma idag hårt hårt hårt!! Snacka om att jag ska skärpa mig hela veckan nu inför MIAMIIIII, måste köra all in sista veckan nu, kan hända mycket på en vecka ändå om man är sträng!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback