Bloggbrud på g

Goddag käre nya blogg!
Herregud vad länge sedan detta var. Men jag kände att nej nu jävlar, nu är det väl ändå dags att börja blogga lite igen va? Största anledningen till det är väl att jag har för mycket fritid just nu men även att jag älskar att skriva och det är så kul att titta tillbaka i bloggen sen då man blir äldre, för man glömmer ju bort allt annars?!
 
Till er som inte vet vem jag är så är mitt namn Ida Bergman. Jag är nitton år gammal och är bosatt i Upplands Väsby med min älskade mamma just nu. Jag jobbar på coop, jag älskar att träna och att leva hälsosamt men även att festa och leva som att det inte fanns någon morgondag! Haha, jag är en riktigt blandad person med andra ord. Vad annars? Jo jag älskar kläder dessutom och vill resa typ överallt. Ska jag beskriva mig själv så skulle jag säga att jag är en riktig TAGGAD brud, alltid! Haha, vet inte vart det kommer ifrån men det tackar vi iallafall gudarna och mina föräldrar för! Kul brud va! ;) 
 
Vill inte tråka ut er med en bok om mig själv så jag tänkte att vi kör väl igång nu på riktigt eller vad säger ni? :) Välkommen hit och jag hoppas ni kommer trivas här i min lilla gulliga blogg och om inte så gör inte det heller någonting! Haha. Är det något annat ni undrar över så är det bara fråga, feeeel free to ask me!
 
Later!
 



Kommentarer
Vilhelmina

Hej! Vill inte vara jobbig eller till besvär, men skrev till dig på Facebook och hoppas på svar. Förstår att du får tusen mejl av folk som skriver men hoppas att du kanske hinner med av svara på mig med, för du inspirera mig så sjukt och gav mig en sån motivation så behöver dina råd, tips, info om hur du gjorde!! :) tack på förhand.

Svar: Hej! Hade missat det helt, ditt meddelande hade hamnat i övriga meddelanden såg jag nu, därför jag inte svarat! Taaaack så jättemycket sötnos! Jättekul att du tycker det! Självklart svarar jag! Svarar på alla även om jag inte hinner vara jättesnabb alltid!
idabergmans.blogg.se

2013-01-09 @ 14:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback